Categorie
 
 
 
 
 
 

Procedura de depunere a plângerilor

Condiții de reclamație

Fiecare produs este acoperit de o perioadă de garanție legală de 24 de luni.

Clientul are obligația ca înainte de prima utilizare a produsului să citească manualul atașat și să manipuleze cu mărfurile doar în conformitate cu instrucțiunile din acest manual.

Perioada de revendicare începe în ziua primirii și plății integrale a bunurilor.

Vânzătorul este răspunzător pentru defectele bunurilor. Cumpărătorul are obligația să depună imediat după ce descoperă un defect, o reclamație la vânzător în conformitate cu condițiile de reclamație în vigoare.

În această perioadă, toate defectele reclamate vor fi eliminate gratuit de către tehnicienii noștri.

Reclamația este considerată rezolvată prin predarea produsului reparat către client, prin rambursarea prețului de cumpărare, prin plata unei reduceri rezonabile sau printr-un refuz al soluționării motivat.

Garanția nu include deteriorări mecanice sau de alt fel ale produsului rezultate din manipularea necorespunzătoare, utilizarea excesivă, întreținerea necorespunzătoare sau utilizarea necorespunzătoare a produsului.

Clientul trebuie să asigure o ambalare corespunzătoare a bunurilor revendicate, astfel încât acestea să nu fie deteriorate în timpul transportului.

Coletul trebuie să includă și protocolul de reclamații disponibil pe site-ul nostru. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail înainte de a trimite bunurile: info@bondie.eu

Protocolul de reclamații poate fi descărcat AICI:

 
 
 
Ai vizitat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version