Categorie
 
 
 
 
 
 

Termeni și condiții generale

Acești Termeni și condiții au fost elaborate în conformitate cu directivele:

a). Directiva 2000/31/CE privind comerțul electronic, transpusă prin Legea 365/2002 privind comerțul electronic, care stabilește cadrul general de desfășurare a comerțului electronic și informațiile obligatorii privind identitatea comerciantului care oferă spre vânzare produse și servicii consumatorilor (denumire, sediu, date de contact, număr de înregistrare, cod de înregistrare fiscală, etc);

b). Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor, transpusă prin OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor, care conține dispoziții specifice aplicabile mai multor tipuri de vânzări, printre care și vânzările online de bunuri și servicii, în special dispoziții care privesc informațiile precontractuale care trebuie oferite consumatorilor, dreptul de retragere din contract în 14 zile, etc).

1. În momentul în care faceți o comandă de bunuri în acest magazin online, prețul de achiziție este indicat la fiecare produs. Prețul de achiziție este întotdeauna menționat cu TVA. Prețurile afișate pe site-ul www.bondie.ro sunt aplicabile exclusiv pentru achiziția prin magazinul online.

2. ANULAREA COMENZII - comanda poate fi anulată până în momentul confirmării acesteia din partea magazinului. Aceasta va fi apoi considerată obligatorie. Vă mulțumim că vă gândiți din timp la cumpărărturi și că nu ne creați astfel probleme inutile.

3. Drepturile de proprietate asupra bunurilor sunt transferate la cumpărător numai după primirea și plata acestora.
La livrare, verificați întotdeauna ambalajul pentru a vă asigura că nu este deteriorat. În cazul în care ambalajul sau produsul este deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat prin e-mail: bondie@bondie.eu

4. Bunurile care sunt folosite, purtate, au modificari specifice in functie de cerintele clientului (scurtarea curelei, gravare, inlocuirea curelei etc.) nu pot fi returnate sau schimbate cu un alt produs!

5. Prin trimiterea comenzii, Clientul este de asemenea de acord să primească chestionarul de satisfacție. Clientul nu este obligat să completeze chestionarul.

CONDIȚII DE LIVRARE

1. După înregistrarea comenzii în magazin (aceasta se consideră o propunere de închidere a unui contract de cumpărare), vom expedia produsele cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 4-5 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care la descrierea produsului pe site nu apare informația că acesta este la comandă sau un timp de livrare mai lung care, depinde de furnizorii individuali și nu îl putem influența. Atunci când în comandă apar mai multe produse, încercăm să le trimitem dintr-o dată, dar dacă există un timp de livrare mai lung pentru unul dintre acestea, comanda va fi procesată și expediată succesiv, primele vor fi expediate bunurile care sunt pe stoc, urmând ca restul să fie expediat imediat ce marfa va ajunge de la furnizor.

2. Fiecare comandă (considerată ca o propunere de închidere a unui contract de cumpărare) este confirmată clientului în zilele lucrătoare prin e-mail sau telefonic în termen de max. 12 ore de la înregistrare. După confirmarea comenzii, aceasta va fi considerată un contract de achiziție închis. Comanda poate fi anulată de către client până în momentul confirmării acesteia de către magazin.

3. Ne rezervam dreptul de a modifica timpul de livrare (chiar inainte de confirmarea incheierii contractului de cumparare). Dacă mărfurile comandate sunt epuizate și nu sunt în stoc și timpul de livrare a acestora este prelungit. Cu toate acestea, vă vom informa despre acest lucru. Disponibilitatea bunurilor poate varia, iar disponibilitatea declarată pe site nu este obligatorie. Fiecare prezentare de bunuri plasata pe site are un caracter informativ iar vanzatorul nu este obligat sa incheie un contract de cumparare cu privire la aceste bunuri. Contractul de cumpărare nu se încheie atunci când clientul trimite comanda vânzătorului. Un e-mail automat trimis de pe site nu este o confirmare a comenzii. Contractul de cumpărare este creat atunci când comanda este confirmată de către vânzător. Din acest moment iau naștere drepturi și obligații reciproce între client și vânzător, care sunt definite prin contractul de cumpărare și prin termenii și condițiile, care fac parte integrantă din prezentul contract. Este exclusă încheierea unui contract de cumpărare fără cerințele convenite prevăzute de Codul civil.

4. Ne rezervăm dreptul de a modifica timpul de livrare (înainte de a confirma încheierea contractului de cumpărare) în special, dacă furnizorul nu reușește să îndeplinească termenul de livrare din diferite motive neașteptate. În asemenea cazuri, clientul va fi informa imediat. Scopul nostru este de a oferi informatii corecte. După mulți ani de experiență, știm că se poate întâmpla ca furnizorul să nu poată respecta termenul de livrare. De exemplu, atunci când o firmă străină nu este capabilă să satisfacă cerințele pieții și să respecte termenii de livrare promiși. Dacă se întâmplă acest lucru, clienții sunt contactați imediat pentru a le fi oferite soluțiile disponibile și toate informațiile disponibile care, să îi ajute să de decidă cum să continue cu privire la comandă.

5. Ne rezervam dreptul de a nu livra marfa (chiar inainte de confirmarea incheierii contractului de cumparare) care nu se afla in stoc la momentul comenzii. Fiecare prezentare de bunuri plasata pe site are un caracter informativ iar vanzatorul nu este obligat sa incheie un contract de cumparare cu privire la aceste bunuri.

6. RIDICARE PERSONALĂ:

Operatorul magazinului online www.bondie.ro - nu are posibilitatea de ridicare personală.

METODA DE LIVRARE

GARGUS Preturi de livrare: 17 Lei

Sameday box: 15 Lei

Magazin: 15 Lei

Preturi modalitati de plata:

Metoda de plata ramburs la livrare 5 Lei

Metodă de plată gateway de plată comgate 0 Lei

Livrare GRATUITA peste 540 Lei

Toate produsele sunt expediate din Slovacia

RETURNAREA BUNURILOR

Un consumator (o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract de consum, nu acționează în domeniul său de activitate sau alte activități comerciale) este, în conformitate cu § 3 Art. Nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor pentru vânzările la domiciliu și vânzările prin curierat, îndreptățit să se retragă din contract fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor și este obligat să ne informeze în prealabil prin e-mail (info@bondie.eu) sau în scris pe o foaie prin poștă sau printr-un mesaj pe un alt suport durabil, în caz contrar nu avem obligația să preluăm produsul returnat. În cazul în care contractul a fost încheiat pe cale orală, dreptul consumatorului de a se retrage din contract este suficient ca acesta să ne transmită orice declarație formulată fără echivoc pentru a indica solicitarea acestuia de a se retrage din contract. În cazul în care clientul returnează bunurile în termen de 14 zile de la livrare, este necesar să completeze formularul de RETRAGERE DIN CONTRACTUL ÎNCHEIAT LA DISTANȚĂ, pe care îl poate găsi pe site-ul nostru.

După acordul prealabil dintre vânzător și client, vânzătorul va accepta mărfurile returnate. Mărfurile trebuie să fie nedeteriorate, complete, nu pot prezenta semne de utilizare, trebuie să fie în ambalajul original, împreună cu o dovadă de cumpărare și cu toată documentația care i-a fost livrată clientului odată cu bunurile (de exemplu, certificatul de garanție, instrucțiunile de utilizare, factura originală).Nu trimiteți mărfurile cu plata pentru transport la livrare - acestea nu vor fi preluate.

După returnarea și verificarea bunurilor, prețul integral al mărfurilor va fi rambursat clientului, suma va fi trimisă în cel mult 14 zile de la data primirii notificării de retragere. Vânzătorul bunurilor se angajează să returneze clientului toate plățile primite de acesta în baza contractului sau în legătură cu acesta, inclusiv transportul, taxe legate de livrare, precum și alte costuri și taxe. (costul returnării bunurilor este suportat de client)

Bunurile pot fi schimbate (cu alt produs sau altă mărime), dar ATENȚIE! Mărfurile trebuie să fie noi, nedeteriorate, nu pot fi folosite - iar schimbul trebuie solicitat cel târziu în termen de 2 zile de la livrare. Trebuie să ne informați în prealabil despre schimbul de bunuri - cel mai bine prin e-mail la adresa: (info@bondie.eu) NU TRIMITEȚI RETURUL CU PLATA PENTRU TRANSPORT LA LIVRARE!!!

Formularul pentru retragerea din contract poate fi descărcat AICI:

OPERATORUL MAGAINULUI: MRHYDRA s.r.o, Ul. D. Štúra 759, Sereď, 926 01, Slovacia, IČO: 470 550 22, CIF: SK202 372 4780, +421 948 077 961

SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR

1. Stimate consumator. Dacă credeți că, v-am încălcat drepturile sau nu sunteți mulțumiți de modul în care am revendicat reclamația dvs., vă rugăm să ne trimiteți cererea de soluționare la adresa noastră de e-mail: bondie@bondie.eu

2. Dacă răspundem negativ sau refuzăm să răspundem la această solicitare în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia la adresa de e-mail pe care am furnizat-o sau nu veți fi mulțumit/ă de soluția noastră, atunci, în baza Legii nr. 362/2002 cap. VI art. 20 privind soluționarea alternativă a litigiilor, aveți dreptul la o cale alternativă (extrajudiciară) de soluționare a litigiilor.

3. Pentru depunerea reclamației puteți utiliza un formular al cărui model este disponibil și la sediul ministerului respectiv și la orice entitate alternativă de soluționare a litigiilor.

4. Dacă aveți o problemă legată de o achiziție online și nu o puteți soluționa cu comerciantul, puteți folosi această platformă pentru a trimite reclamația la un organism autorizat de soluționare a litigiilor: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=ROConsumatorul are dreptul de a alege care entitate alternativă de soluționare a litigiilor va aborda.

5. Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor poate refuza reclamația consumatorului, de exemplu:

  • · în cazul în care valoarea cuantificabilă a litigiului nu depășește valoarea de 20 EUR;
  • · dacă este clar din toate circumstanțele că rezolvarea alternativă a litigiului ar fi posibilă numai cu eforturi inadecvate și altele asemenea.

6. Consumatorul poate depune o reclamație prin intermediul Platformei RSO pentru soluționarea alternativă a litigiilor, disponibilă online la: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?eveniment = main.home.show & lng = RO. în ce privește relația sa comercială cu un comerciant cu sediul în UE.

7. Cheltuielile aferente unei soluționări alternative a litigiilor sunt suportate separat de fiecare parte în litigiu fără posibilitatea rambursării.

Vă dorim cumpărături plăcute ...

 
 
 
Ai vizitat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version